Dzięki jej zabawie poćwiczycie wycinanie, nakładanie kleju, wyobraźnię przestrzenną, a także wspomożecie równomierny rozwój obu półkul mózgowych. Oczywiście poznacie tez przy okazji figury geometryczne, kolory i różne rodzaje papieru. Mało tego, powstanie niepowtarzalne dzieło, które można zawiesić w pokoju jako obrazek, dzięki temu Twoje dziecko będzie przypominało sobie czego się nauczyło robiąc ten obrazek.
[smartads]
Wspólna praca przyniesie Wam radość z miło spędzonego czasu oraz wykonania pracy twórczej.
Materiały i narzędzia do wykorzystania:
Jak to smakuje?
Zabawa, dzięki której dzieci nie tylko będą się świetnie bawić, ale i się najedzą. Mało tego, same będą mogły ocenić, jak wrażliwy mają zmysł smaku.
Jeżeli dzieci nie są niejadkami, możesz przygotować tacę z różnymi smakołykami, orzeszkami, herbatnikami, owocami, czekoladą, warzywami itd. Dla odważnych możesz podać trochę soku z cytryny, pikantny ketchup lub chrzan. Wszystko przykryj, żeby nie było nic widać. Każde dziecko po kolei ma zawiązywane oczy. Wtedy inne podaje mu coś do spróbowania. Zadaniem próbującego dziecka jest odgadnięcie, co je.
Materiały i narzędzia do wykorzystania:
Zgadnij kto to?
Ochotnik staje tyłem do grupy, a rodzic opisuje jedno z pozostałych dzieci. Na przykład: ma długie włosy, czerwoną spódniczkę i ciągle się uśmiecha.
[smartads]
Wspólna praca przyniesie Wam radość z miło spędzonego czasu oraz wykonania pracy twórczej.
Materiały i narzędzia do wykorzystania:
- papier kolorowy różnej faktury, stare gazety,
- klej,
- nożyczki,
- duża kartka papieru, najlepiej A3.
Jak to smakuje?
Zabawa, dzięki której dzieci nie tylko będą się świetnie bawić, ale i się najedzą. Mało tego, same będą mogły ocenić, jak wrażliwy mają zmysł smaku.
Jeżeli dzieci nie są niejadkami, możesz przygotować tacę z różnymi smakołykami, orzeszkami, herbatnikami, owocami, czekoladą, warzywami itd. Dla odważnych możesz podać trochę soku z cytryny, pikantny ketchup lub chrzan. Wszystko przykryj, żeby nie było nic widać. Każde dziecko po kolei ma zawiązywane oczy. Wtedy inne podaje mu coś do spróbowania. Zadaniem próbującego dziecka jest odgadnięcie, co je.
Materiały i narzędzia do wykorzystania:
- taca z różnymi produktami spożywczymi,
- chustka do zawiązania oczu,
- serwetka do przykrycia tacy.
Zgadnij kto to?
Ochotnik staje tyłem do grupy, a rodzic opisuje jedno z pozostałych dzieci. Na przykład: ma długie włosy, czerwoną spódniczkę i ciągle się uśmiecha.